01.02.2011
BESIP – oddělení ministerstva dopravy zaměřené na prevenci v oblasti bezpečnosti provozu – po 44 letech změnilo své logo. Další aktuální změna se týká výměny šéfa BESIPu.
Preventivní kampaně BESIPu pod novým logem bude doprovázet také nový slogan: dosavadní "…pro život na silnici" nahradí naléhavější "…protože jde o život!". Zatímco někteří odborníci jsou z nového loga nadšení, jiní ho považují za amatérské. Za změnu se však postavil nový šéf BESIPu Ondřej Valenta: "Stávající logo již není tak silné a bylo přebito například značkou kampaně "Nemyslíš, zaplatíš". Výměna koresponduje s celkově novou koncepcí BESIP." Valenta, který v minulosti pracoval v oblasti public relations a působil i jako poradce náměstka ministra dopravy, v čele BESIPu vystřídal Zuzanu Ambrožovou.
Zmíněná nová koncepce zasáhne především kampaně BESIPu – kromě "Nemyslíš, zaplatíš" a kampaně "(Ne)zvratné osudy" všechny ostatní skončí a budou nahrazeny jinými, které by měly více zasáhnout cílové skupiny. Přehled nově plánovaných kampaní BESIPu najdete zde.
© Školení řidičů online 2009 - 2022 | Všechna práva vyhrazena | Všeobecné Obchodní Podmínky
Grafika: Otakar Korolus | Vyrobilo: FREGIS.cz